جزئیات

معرفی مرکز

گروه صنعتی رنگسازی پارس اشن فعالیت خود را با تولید تینر و انواع رنگ های ساختمانی آغاز کرد و هم اکنون با تولید انواع رنگ های چوب ، صنعتی ، ساختمانی ، اتومبیلی ، پودری ، انواع رزین و حلال های صنعتی ، انواع لاک های سلولزی ، انواع تینر و مکمل ها یکی از بزرگترین کارخانجات صنایع رنگ و رزین ایران است . وی افزود: گروه صنعتی پارس اشن با خرید و نصب ماشین آلات جدید تولید رنگ پودری که ظرفیت تولید این محصول را تا پنج برابر افزایش خواهد داد و در صدد تامین نیاز بیش از نیمی از کارخانجات صنایع فلزی و آلومینیومی و قطعات صنعتی ایران است .
در سال ۱۳۸۴ مفتخر به دریافت جایزه صادر کننده نمونه در صنعت رنگ و رزین ایران شده است ؛ هم اکنون نیز انواع محصولات این شرکت به کشورهای حوزه اوراسیا ، امارات متحده عربی ، افغانستان ، عراق ، عمان و آفریقا صادر می شوند .
در طول این سال ها جوایز متعددی در سطوح بین المللی ، ملی و استانی دریافت کرده است که از جمله مهمترین آن ها می توان به جایزه ستاره طلایی کیفیت ژنو و جایزه کیفیت پارس اشاره کرد . همچنین با داشتن استاندارد ISO9001 و انواع استانداردهای اجباری و تشویقی توانسته است در پنج دهه گذشته به عنوان یکی از برترین برندهای بازار فعالیت کند و به عنوان آزمایشگاه همکاراستاندارد قدم موثری در ارتقاء سطح کیفی محصولات این صنعت در ایران برداریم .

جزئیات

موقعیت مکانی

ویدئو

تور مجازی

https://garmsar-sez.ir/fa/virtual-tours

بازدید از صفحه

اولین نفری باشید که برای “گروه صنعتی پارس اشن” نظر می دهد

امتیاز