جزئیات

معرفی مرکز

شرکت کیان شکلات کیمیا در سال ۱۳۷۷ با هدف تولید انواع شکلات و فرآورده های کاکائویی در شهرک صنعتی ایوانکی تاسیس و به بهره برداری رسید . شرکت کیان شکلات کیمیا انواع شکلات تولیدی خود را با نام تجاری پارمیدا معرفی نموده و هم اکنون انواع شکلات را با بیش از چهل نوع بسته بندی و با استفاده از بهترین کره کاکائو خالص تولید می کند.

شکلات پارمیدا به عنوان برند زیر مجموعه شرکت کیان شکلات کیمیا در سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را با معرفی شکلات‌های تلخ واقعی آغاز کرد. این اشتیاق زمانی در ما ایجاد شد که توجه خود را به بهره بردن از خواص سلامتی شکلات تلخ معطوف کردیم و به این ایده رسیدیم که محصولاتی با استاندارد بالا تولید کنیم، تا ترکیب مناسبی از طعم ناب، بافت ظریف و سلامتی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

مأموریت ما به عنوان اولین پیشرو در تولید شکلات‌های تلخ با درصد بالا، از آن زمان تاکنون این است که با دانه‌های کاکائو با کیفیت شکلات‌های فوق‌العاده لذیذ و در سطح استاندارد جهانی بسازیم تا همه افراد، طعم واقعی شکلات را تجربه کنند و طعم آن را هم مانند قبل تجربه کنند. عرضه شکلات تلخ تا به امروز ثابت کرده است که یک موفقیت واقعی برای شکلات پارمیدا بوده است و شکلات پارمیدا را به یک برند شکلات ممتاز و قابل اعتماد در سراسر جهان تبدیل کرده است.

جزئیات

موقعیت مکانی

بازدید از صفحه

اولین نفری باشید که برای “کیان شکلات کیمیا (پارمیدا)” نظر می دهد

امتیاز