جزئیات

معرفی مرکز

هتل قائم مشهد یکی از هتل های یک ستاره مشهد است که از خدمات و کیفیتی مناسبی برخوردار بوده و توانسته توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند . هتل قائم مشهد، در کنار امکانات خوبی که ارائه می دهد، در قلب مشهد قرار گرفته و دسترسی خوبی به سایر جاهای دیدنی مشهد دارد. اگر قصد دارید که اقامتی اقتصادی در مشهد داشته باشید، رزرو این هتل ارزان مشهد گزینه مناسبی می باشد.

امکانات هتل قائم مشهد
این هتل مشهد دارای واحد های اقامتی با ظرفیت دو تا چهار نفره می باشد که امکانات رفاهی مطلوب واحد های اقامتی شامل: پتو، کتری، اجاق گاز، یخچال، حمام، اینترنت و تلویزیون می باشد. از امکانات عمومی هتل می توان به کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر، سیستمهای صوتی و تصویری، رستوران با منوی انتخابی و کیفیت غذای عالی و متنوع و … اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل قائم مشهد
هتل قائم مشهد در چهارراه شهدا مشهد واقع شده است و یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم شناخته می شود. این هتل نزدیک حرم مشهد تنها ۵ دقیقه تا حرم امام رضا (ع) به صورت پیاده فاصله دارد و بهترین گزینه برای عزیزانی است که اولویت آن ها برای انتخاب هتل، کیفیت خوب و فاصله کم تا حرم می باشد. نزدیک بودن به ایستگاه اتوبوس و مترو مشهد، بازار مرکزی، باغ موزه نادری و … از دیگر مزیت های اقامت در این هتل می باشد.

رزرو هتل قائم مشهد از سایت های هتل
در حال حاضر امکان رزرو هتل قائم مشهد وجود ندارد اما شما می توانید هتل آرین مشهد و هتل آلتون مشهد را که از نظر قیمت و فاصله تا حرم مشابه با هتل قائم می باشند را از سایت های هتل رزرو نمائید. های هتل، با ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته مورد توجه بسیاری از مخاطبان و مسافران قرار گرفته است. از خدمات فوق العاده سایت های هتل، قرار دادن تقویم ۳۰ روزه برای هر اتاق هتل و قیمت و تخفیف هر روز به صورت جداگانه است.

جزئیات

موقعیت مکانی

بازدید از صفحه

اولین نفری باشید که برای “هتل قائم مازندران” نظر می دهد

امتیاز