جزئیات

معرفی مرکز

صادرات فلورین.
در تابستان ۱۳۸۷مالکیت معدن فلورین کمرمهدی دو طبس با پروانه بهره برداری ۵۰۰۰تن عیار ۸۵درصد را عهده دار شد.
سپس با جذب ۵۰نفرنیرو اقدام به استخراج و بهینه سازی محیط معدن مذکور نموده در راستای مشتری یابی و تثبیت تولید و نیز حمایت از سرمایه ملی اقدام به تجارت بین المللی محصول فلورین نمود . سپس با خرید دستگاه فرآوری برای اولین باردر کشور اقدام به استحصال فلورین بصورت فیزیکی نمود . و بخاطر همین موضوع،از سازمان صنایع و معدن استان خراسان جنوبی موفق به کسب پروانه بهره برداری کنسانتره فلورین با ظرفیت ۵۰۰۰تن در سال شد.
دستگاه واسط سنگین (هوی مدیا ) تولید داخل و محصول مرکز تحقیقات و مواد معدنی ایران است که از روی مدل آفریقایی آن بومی سازی شده است . و با اقدام به سفارش خرید این شرکت،شرکت های دیگری راغب خرید این دستگاه شده و الحمدالله بازار اشتغال خوبی در این زمینه ایجاد شده است.
اساس کار واسط سنگین به این صورت است که اگر ماده معدنی و باطله در آب حل نشوند و بصورت فیزیکی از همدیگر جدا هستند، توسط آب و ماده واسط که از پودر آهن (بعلت جرم حجمی زیاد و قابل جذب توسط آهنربا ) تشکیل شده است ماده معدنی و باطله باچرخش زیاد از یکدیگر جدا شده و باعث جدا شدن باطله از ماده معدنی می شود.

شرکت توسعه سرمایه گذاری نور با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخلی در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردید.
از ابتدای تاسیس بهربرداری معدن کمرمهدی دو طبس با ذخیره قابل توجه ماده معدنی دولومیت با عیار حداقل ۲۱درصدMGOو فلورین CAF2 را عهده دار است. طی این مدت نسبت به جذب و اشتغال و آموزش ۱۰۰نفر بصورت مستقیم اقدام نموده است. درخصوص مواد معدنی، باتوجه به دسترسی به راه آهن و جاده آسفالت و تجهیزات فرآوری و استخراج و آسیاب ،این شرکت نسبت به تولید محصولات دولومیت بصورت کلوخه و پودر و فلورین متالورژی و اسید گرید اقدام نموده است ، و محصولات تولیدی را به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف ازجمله چین و ترکیه و هند و آذربایجان و ارمنستان و گرجستان عرضه می کند باتوجه به جایگاه معدن مذکور ونیز ذخیره و کیفیت بسیارعالی دولومیت ، احداث واحدکلسینه و پرعیارسازی اکسیدمنیزیم جهت تولید شمش منیزیم از اهداف آتی این شرکت است. در مراجعه به سایت ما از آنالیز و کیفیت محصولات مطلع خواهید شد.

جزئیات

موقعیت مکانی

بازدید از صفحه

اولین نفری باشید که برای “معادن فلورین طبس” نظر می دهد

امتیاز