جزئیات

معرفی مرکز

تولید نخ صادراتی
هسته مرکزی شرکت نساجی کاشمر مدرس در سال ۱۳۶۷ بنیان‌گذاری گردید. در این سال یک مجموعه تعاونی با همت امنا و کسبه و معتمدین منطقه تشکیل و برنامه‌ریزی جهت ورود به فعالیت اقتصادی در زمینه ریسندگی با توجه به وجود مزارع پنبه در کاشمر بعمل آمد.
در سال ۱۳۶۹ شرکت نساجی کاشمر مدرس به ثبت رسید و پس از اعلان عمومی ۵۲۰۰ نفر سهامدار در این شرکت سرمایه‌گذاری نمودند.
در سال ۱۳۷۷ پروانه تولید نخ از پنبه با ظرفیت سالانه ۲۰۰۰ تن نخ پنبه‌ای و مخلوط با الیاف به بهره‌برداری رسید.
این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در شهرک صنعتی بردسکن از توابع استان خراسان رضوی راه‌اندازی شد. در سال ۱۳۸۱ با اجرای فاز اول طرح توسعه مجموعه مساحت سالن‌های تولید تا میزان ۱۳۰۰۰ مترمربع افزایش یافت و ظرفیت تولید به ۲۰۰۰ تن در سال رسید.
فاز دوم کارخانه ریسندگی نساجی کاشمر مدرس در سالن تولیدی به مساحت ۱۲۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۰ در دستور کار قرار گرفت. با توجه به فناوری‌های پشرفته صنعت نساجی در دنیا، جدیدترین و به روزترین دستگاه‌ها جهت فاز دوم انتخاب گردید به گونه‌ای که امکان تولید طیف گسترده‌ای از محصولات (از کمترین قطر تا بیشترین قطر) بوجود آید. با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه که سرمایه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیون یورو را در برگرفته است، میزان تولید سالیانه به مرز ۷۳۰۰ تن در سال خواهد رسید.
در حال حاضر شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان (سهامی عام) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری گروه مالی گردشگری، سهامدار عمده شرکت نساجی کاشمر مدرس می باشد.

ویدئو

بازدید از صفحه

اولین نفری باشید که برای “شرکت نساجی کاشمر” نظر می دهد

امتیاز