جزئیات

معرفی مرکز

شرکت آسیاب طلایی مالک برند دلوِسه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با تولید سس گوجه فرنگی، مایونز، سس های سالاد و انواع کنسروهای غیر گوشتی در شهرک صنعتی آمل آغاز نموده است.
شرکت آسیاب طلایی و شـرکت های تابـعه ی آن تاکنون ۵۶۰ نفـر فرصت شـغلی ایجاد نمـوده اند.از این تعداد ۳۰۰ نفر در تولید محصولات غذایی، ۳۰ نفردر شرکت جم پلاستیک آمل در زمیـنه ی تولید انـواع ظـروف بسته بنـدی و نایلون و ۲۰۰ نفر نیز در حوزه های پخش مویرگی در اسـتان های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان، تهران، مرکزی، قزوین، اصفهان، فارس، هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و خوزسـتان مشغول به کار هـستند.تمامی فعالیت های تولیدی شرکت در سالن های مجهز صنایع غذایی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع ساختمان های اداری و رفاهی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و در زمینی به وسعت ۱۸ هزار متر مربع تحت نظر کارشناسان و متخصصان این شـرکت درحال انجام است.
اخـذ استانـداردهای ملـی و بین المللـی از ابتـدای فعـالیت و تمـدید و ارتـقای سـالانه ی آن ها گـواه تعـهد این شـرکت و کارکنان آن به تولید محصول با کیفیت می باشد.
نتیجه ی این تعهد، اقبال عمومی مصـرف کنندگـان به بـرند دلوسه اسـت.
برندی که تـولید انواع محصولات جدید در بسـته بندی های منحصر به فرد و ابتکاریش موجب تمایز آن در بین سایر محصولات در کشور شـده است.

جزئیات

موقعیت مکانی

بازدید از صفحه

اولین نفری باشید که برای “شرکت آسیاب طلایی (دلوسه)” نظر می دهد

امتیاز