ثبت ۱۱۰ ظرفیت بازدید پیشرفتی جدید در سامانه اردو ایران

۴/۵ - (۱ امتیاز)

در آستانه عید غدیر با همکاری ستاد ملی روایت پیشرفت و سازمان اردویی بسیج ۱۱۰ ظرفیت بازدید پیشرفتی جدید به سامانه اردو ایران افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی سامانه اردو ایران در مصاحبه‌ای، معاون اردویی ستاد ملی روایت پیشرفت اظهار داشت: افزایش ظرفیت های اردویی و بازدید پیشرفتی و گردشگری یکی از رسالت های اصلی دستگاه‌های دولتی است تا بتوان ایران عزیزمان را که در این برهه از زمان مورد هجوم روایت‌های دروغ از سوی رسانه های دشمن هست، به درستی بویژه برای نوجوانان و جوانان روایت کرد.

وی افزود: در آستانه عید غدیر با همکاری ستاد ملی روایت پیشرفت و سازمان اردویی بسیج ۱۱۰ ظرفیت بازدید پیشرفتی جدید به سامانه اردو ایران افزوده شد و تاکنون نزدیک به ۳۵۰ ظرفیت بازدیدی در سامانه اردو ایران بارگزاری شده است که انشالله با همکاری سایر دستگاه های دولتی و مجموعه های مردمی به زودی این رقم به بیشتر از ۱۰۰۰ ظرفیت خواهد رسید.

همچنین ایشان تصریح کردند: ثبت ظرفیت‌های گردشگری و اردوگاهی نیز بدلیل اهمیت بالای آن در برگزاری اردوها و همچنین تسهیل برگزاری اردوهای مخاطبان سامانه اردو ایران شروع شده و امیدوار هستیم که در کنار ظرفیت‌های بازدیدی خدمت ارزنده‌ای به مخاطبان‌ سامانه داشته باشیم.

۱ دیدگاه

  1. حسینی
    ۴ تیر, ۱۴۰۳

    احسنت و دستمریزاد
    خیلی خیلی کار خوبی است
    انشالله مداوم و پرثمر…

دیدگاه بگذارید